Objavte skrytú reč rastlín. Kvety, ktoré dostanete, v sebe schovávajú unikátne kódy

19.06.2015 08:27

Každá žena, ktorá je obdarovaná červenou ružou, presne vie, čo tým chce chlap povedať - v jeho srdci už niet miesto pre inú. Tak ako ruže, aj iné kviety v sebe skrývajú špecifické kódy, na základe ktorých možno zistiť, ako vás vníma samotný darca - či zahorel silnou a úprimnou láskou, alebo je za všetkým iba túžba po fyzickom zblížení. Spoznajte práve teraz tajomnú reč kvetín!

-        Narcis: Moje city nie sú stále. Teraz vás milujem, ale čoskoro môžem ľúbiť inú.

-        Fialka: Som sladký a nevinný, myslím to s vami vážne.

-        Hyacint: Obdivujem vás. Môžete si so mnou robiť, čo len chcete.

-        Chryzantéma: V mojom srdci je iná. Mám nevysporiadaný vzťah.

-        Kamélia: Niet krajšej ženy ako ste vy sama. Budem vás obdivovať po zvyšok života.

-        Karafiát: Moja láska k vám je čistá a úprimná.

-        Konvalinka: Vyžadujem si stopercentnú vernosť. Zároveň ju aj ponúkam.

-        Levanduľa: Vážim si vás, ale milovať zatiaľ schopný nie som.

-        Orchidea: Znesiem vám aj modré z neba.

-        Biela ruža: Čoskoro vás sklamem. Som prelietavý človek.

-        Červená ruža: Milujem vás.

-        Žltá ruža: Ide mi iba o jedno - dostať vás do postele.

-        Tulipán: Horím neskrotnou vášňou.

Anketa

Ktoré ezoterické témy vás najviac zaujímajú?

Anjelská mystika (1 128)

18%

Výklad kariet (871)

14%

Channeling (217)

3%

Liečiteľstvo (3 281)

51%

Alternatívny prístup ku zdraviu (356)

6%

Duchovný koučing a pozitívne myslenie (559)

9%

Celkový počet hlasov: 6412